من را بگذارید باد ببرد

سلام 

امروز 26بهمنه و من بعد از کش و قوس های فراوان در مقطع کارشناسی فارغ التحصیل شدم . 

و از اون جایی که ارشد ثبت نام کردم، تمام فکر و ذکرم درگیر کنکور ارشده درحالیکه درس نمیخونم همش به این فکر میکنم که اگه سراسری قبول بشم چه خوب میشه :)

اگه بخوام ی ارزیابی از نحوی درس خوندنم داشته باشم از نحوی درس خوندم برای کنکور کارشناسی و همین طور از این چند روزی که از فارغ التحصیل شدنم میگذره و مثلا دارم برای کنکور درس میخونم ، باید بگم که هیچ فرقی با چند سال پیشم ندارم . انگار همون دختر بچه ی 17-18سالم که میخواد موفق بشه اما گشاد تر از این حرفاست که تلاش کنه تلاش مستمر کنه .

 

دیروز تا اینجا نوشتم و لپ تاپ و بستم و رفتم خونه ی مامانم اینا که گوشمو سوراخ کنم .

چستر برای ولن برام گوشواره هایی خریده به زیبایی زیباترین گوشواره های دنیا . بی نهایت دوسش دارم بی نهایت تر چستر و دوس دارم که همیشه به فکر سوپرایز کردن منه .

خیلی وقته ننوشتم . الانم که نوشتم مطمینم تو دلتون میگید چرا انقدر درهم و برهمه این پست . چون خیلی وقته ننوشتم نوشتن یادم رفته . 

زندگی همون طوریه ، مثل قبل ...

همین 

Blue ..
۲۷ بهمن ۹۹ , ۲۰:۱۵

قالب جدید قشنگه :))

پاسخ :

چشات قشنگه :))
فرانی .
۲۷ بهمن ۹۹ , ۲۱:۵۶

⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩ 

پاسخ :

⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩
shadi ..
۰۵ اسفند ۹۹ , ۰۴:۵۹

چشمام قلبی شد از خوندن پست بعدیت!

اونجا نشد کامنت بزارم گفتم اینجا بگم😍

پاسخ :

😍🥰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مادر ِمهتابی

نگرانی تو بیهوده است

قلبت را میبوسم ...
Designed By Erfan Powered by Bayan