بگو هیچ وقت تنهام نمیذاری

الان که دارم این پست رو مینویسم ساعت نزدیک سه صبح سه شنبه است .

سه صبحی که من عاشقانه میپرسمت و از فکر کردن بهت نهایت لذت رو میبرم .

چستر عزیزم ، هزاران بار بهت گفتم که چقدر دوست دارم . که فقط خدا میدونه چقدر دوست دارم . بدون که همیشه منو داری ، همیشه ی همیشه .

و من امشب مثل هر شب و بیشتر از هر روز و هر شبی که گذشته میخوامت . 

امشب که مثل همیشه با شوق و ذوق منتظرت بودم تا بیای خونه ، با عشق برات شام پختم و تا از در وارد خونه شدی گفتی به به چه بوی خوبی میاد ، امشب که مثل همیشه کنار هم چای خوردیم ، کمی تلویزیون دیدیم و شام خوردیم . امشب که مثل هر شب کلی از دستپختم تعریف کردی و انقدر با میل غذا خوری که انگار بهترین غذای دنیا رو برات درست کردم . امشب که مثل همیشه بعد از تموم کردن شامت گفتی کاش هیچ وقت این غذا تموم نمیشد چقدر چسبید بهم . امشب که مثل همیشه باهم سریال نگاه کردیم ، باهم چای بعد از شام رو نوش جان کردیم و با هم حمام کردیم . امشب که بعد از حمام کلی بوسیدیم . هنوز حس میکنم گرمای لبتو روی گردنم . امشب که انقدر قربون صدقه ام رفتی و چندین بار مثل هر شب بهم گفتی دوسم داری گفتی که همه ی زندگیتم گفتی که خیلی منو میخوای ، امشب که موقع ماساژ شکمم کلی حرفای قشنگ بهم زدی ، امشب که با ظرافت گوشواره هامو گوشم کردی و بعدش کلی بوسیدیم که چقدر گوشواره ات به گوشت میاد . امشب که موقع بوسیدنم گفتی چقدر پوست بدنت و دوس دارم . امشب که من میمیرم برات . مثل هر شب مثل هر ثانیه از زندگیمون . مثل هر ثانیه از آشناییمون ، باهم بودنمون . 

چستر من ، فقط خدا میدونه که الان چقدر میتپم برات . 

امشب مثل هر شب از خدا خواستم تا آخر زندگیم کنارم باشی ، تو باشی فقط تورو میخوام فقط . تا آخرین لحظه ی زندگیم تا وقتی که نفس میکشم . 

دنیای من فقط باتو رنگ داره ، باتو میدرخشم . ای آخرین معشوق 

تو تعبیر تموم رویاهای منی ، از وقتی متولد شدم و تا وقتی که به خواب عمیق برم تو تموم رویامی ، تموم اون چیزی که از زندگی میخواستم و خدا بهم داد 

تویی پایان تردید و بی تابی من ، پایان سردرگمی ، تنهایی و بی کسی من .

بمون برام ، این تنها آرزوی منه .

فقط و فقط میخوام که کنارم باشی ، تا آخر دنیام .

تو نگاه تو دنیامو میبینم ، 

فردای شیرینم 

بگو هیچ وقت تنهام نمیذاری ...

 

مادر ِمهتابی

نگرانی تو بیهوده است

قلبت را میبوسم ...
Designed By Erfan Powered by Bayan