پایان هفته ی 12ام

دیروز متوجه شدم که چقدر بهت وابسته شدم . توی همین مدت کم . توی همین سه ماه .

دیروز که پدرت داشت توی ماشین دنبال چیزی میگشت و بعد از اتمام کارش حواسش نبود و با باسن اومد توی شکمم ، دیروز که با اینکه شدت ضربه خیلی خیلی آروم بود اما تمام مدت فکرمو به خودش مشغول کرده بود و ترس تموم وجودمو برداشته بود . 

دیشب که وقتی رسیدیم خونه یه درد خفیفی توی دلم احساس میکردم و بدون اینکه متوجه بشم تمام صورتم خیس از اشک شد . 

دیشب برای اولین بار بخاطرت گریه کردم . بخاطر اینکه نکنه خدایی نکرده از دستت بدم . 

دیشب شب وحشتناکی بود . تمام فکرم پر شده از فکرای منفی . 

تا صبح مواظبت بودم و نگران . تا صبح فکر میکردم و هی با خودم میگفتم جنین تو قوی ترین جنین دنیاست . 

تا صبح قربون صدقه ات میرفتم و بهت انرژی میدادم . انرژی میدادم که بمونی برام که ترکم نکنی . 

تو از گوشت و خون و استخون منی . تو همه کس منی . همه ی وجود من . غم و شادی من . 

 

پنجشنبه وقت غربالگری اولت بود و دکتر بهم گفت که به احتمال خیلی زیاد پسری :)))))))))))

گل پسرم:))))))))

آنقدر شیطون بودی و تکون میخوردی که دلم نمیخواست هیچ وقت سونوگرافیش تموم بشه . 

باز هم مثل سری پیش که صدای قلبت پر از شگفتی و حال خوب بود این بار هم با شنیدن صدای قلبت کلی ذوق مرگ شدم . و البته خوبیش اینه که اینبار صدای قلبتو دارم . تکون خوردناتم دارم . از همه ی حرکاتت فیلم گرفتم و روزی چند بار نگاهت میکنم مادر . 

هنوز باورم نمیشه که پسردار شدم . 

دوتا از چستر داشتن یعنی بی نهایت خوشبختی :))))))) و امیدوارم که پسرم توی 90 درصد موارد به پدرش بره یا رفته باشه :))

پسر قشنگم من خیلی بهت نیازدارم ، خیلی دوست دارم و خیلی خیلی بهت وابسته ام . حتی توی همین مدت کم . با وجود اینکه هنوز تکون نمیخوری و هنوز به طور کامل حست نکردم اما بهت وابسته ام . دوستت دارم به حدی که نمیتونی تصور کنی . شدت عشقم بهت میتونه مرزها رو جابه جا کنه . 

و همه ی اینهارو درست دیشب فهمیدم . دیشب که حس کردم (زبونم لال) دارم از دستت میدم ...

 

قوی باش پسرم . قوی باش و بمون برام . بمون برام و به دنیا بیا .

من این دنیارو با تو میخوام . با تو و پدرت .

این دنیا برام با تو قشنگه . با تو و پدرت .

 

شیطون کوچولوی من ، مواظب خودت باش .

بی نهایت دوست دارم 

 

 

Kimix ngh_
۲۳ خرداد ۰۰ , ۱۳:۴۳

الهییی مبارکهههه😍

پسره خوشگلت ایشالا سالمو سلامت به دنیا بیاددد وقتی به دنیا اومد حتما عکس واسمون بزار ازش😍❤

واینکه امیدوارم خوشبختترینها باشی در کنار پسرت و شوهرت 🤍💚

پاسخ :

مرسی عزیزم
ایشالا 😍😍😍
یه دنیا ممنون ⁦❤️⁩🥰
مریم ?
۲۴ خرداد ۰۰ , ۱۵:۱۳

تبریک میگم 🥰 

 

پاسخ :

مرسی عزیزم
Sara Y
۲۶ خرداد ۰۰ , ۱۰:۰۷

واقعا امیدوارم که خدا براتون نگهش داره و سالم به دنیا بیاد. 3>

پاسخ :

مرسی عزیزم ⁦❤️⁩
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مادر ِمهتابی

نگرانی تو بیهوده است

قلبت را میبوسم ...
Designed By Erfan Powered by Bayan