کیهان ، پسر ۲۵۰ گرمی من


تو را دارم و از هیچ‌چیز غمم نیست. از صفر که هیچ، از منهای بی‌نهایت شروع خواهم کرد و از هیچ‌چیز نمی‌ترسم. 

من در تو زندگی میکنم ‌.

از من جدا مشو که توام نور دیده ای ، آرام جان و مونس قلب رمیده ای .

 

ثانیه شماری میکنم برای وقتی که دستاتو توی دستم بگیرم 

این دست های زیبا 

این دست های جادویی 

این دست های پر قدرت 

 

 

Kimix ngh_
۱۰ مرداد ۰۰ , ۲۰:۲۸

وای خدا ماشالاا ایشالا سالم و سلامت به دنیا بیاد گل پسرت❤❤😍

پاسخ :

مرسی عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مادر ِمهتابی

نگرانی تو بیهوده است

قلبت را میبوسم ...
Designed By Erfan Powered by Bayan